2018. december 19., szerda

Még mindig advent

A karácsony már itt kopogtat az ajtónkon (ja nem, csak a kutya dőlt neki) és van még néhány adventi témájú fotóm:

Felvetettem ezt a remek ötletet a tanító néninek, aki áldását adta rá, hogy kitapétázzam/zuk az ajtót a suliban. Az szmk-s anyuka hozott piros hátteret és csinált csillogós, állítható magasságú fenyőfácskákat, én megfotosoppoltam, nyomtattam, lamináltam, kivágtam a díszeket és mindre tettem kis akasztót és kétoldalú ragasztót. A fogadóóra keretein belül felragasztottuk kétoldalas ragasztóval az ajtóra. A kis "gömböket" az utolsó nap majd hazavihetik a gyerekek. Szerintem nagyon mutatós lett!



Túl vagyunk egy jó hangulatú céges karácsonyi partin is.


Emellett a gyerekekkel készítettünk cipősdobozos ajándékokat (amiről szégyenszemre nem készült fotó) És voltunk a karácsonyfa-dísz gyárban ismét (Szabó Üveg kft, Tárnok), sok-sok csodával tértünk haza. 


Nimród a nyugdíjas karácsonyon is fellépett, mint Boldizsár király:


És ha már unjuk a telet és nyárra vágyunk, akkor mi így nyaralunk:

És érkeznek szépen a karilapok is, remélem, karácsonyra megtelik a korlát:


A fát már megvettük, hétfőn este csináltam bonbonokat a kollégáknak ajándékba, a héten még mézeskalácsot sütünk a fiúkkal (bár már múlt héten is sütöttünk), az ajándékok is becsomagolva, vasárnap már a 4. gyertyát gyújtjuk, hamarosan tényleg karácsony :)




1 megjegyzés: