2020. január 19., vasárnap

Fogadalom

Kicsit kapcsolódva a pénteki bejegyzéshez:

A múlt heti Cewe scrapbook-os játék témája a fogadalom volt. Nem szoktam újévkor fogadkozni (lehet, hogy kéne) 1 kívánságom van minden évben bizonyos témakörben, ami legtöbbször be is jön. A játék kedvéért, nomeg látva Kovaxka beszámolóját (fogalmam sincs, hogy csinálja, szerintem valami más idősíkban is létezik, ahol 48 órából áll egy nap), kedvet kaptam ehhez is:

2-re egyébként már van is jegyem, a DT mellé egy komolyzeneit választottam*, és egy csomó jó ötletem lenne még a harmadikra, de egyelőre kivárok, milyen felhozatal lesz az év 2. felében. Aztán ki tudja, lehet, hogy 10-ig meg sem állok :)




------------------------------------------------------------
*ezzel kapcsolatban is van egy tök jó minapi élmény: reggelente általában a hüledumálós műsorok helyett Classic-ot hallgatok munkába menet, mióta megszűnt a Rockrádió. Csongival mentünk focimeccsre, mikor bekapcsoltam a kocsiban a rádiót, ugye a Classicon volt épp, Csongi meglátja: "jajj, anya, nemáááááár". Röhögök rajta, de hallom mi megy épp, és mondom neki: tök jók is szoktak lenni, nyomd meg az info gombot! És lám, a Harry Potter zenéje még neki is bejön :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése