2020. január 2., csütörtök

Összegzés: 2019

MUNKA: 2019 januárban új munkahelyen kezdtem, Pécelen, mint gyárigazgató asszisztens. A munkakör hasonló, mint korábban, de nagyobb gyár, több vendég, több ad-hoc feladat, néha tényleg az utolsó pillanatokban történő ügyintézéssel, ami valljuk be, nem egy nyugis dolog. Bár hamar belejöttem az új szituba, a helyzet év végére még kaotikusabbá vált: a napi feladatok mellé megkaptam az újonnan érkező japán kollégák ügyeit és hozzá konstans módon egy-két kínai vendégmunkást, vízumügyintézést, 2 foci-csapatnyi német kollégát, vagy vevői látogatást. Év végére besokalltam és november végén felmondtam. Egy hét szabadság után (egyébként is közbejött Norvégia) sikerült leülni az ügyvezetőkkel, komoly ígéreteket kaptam a helyzet azóta sokat javult, így visszamondtam a felmondást. Remélem, 2020 nyugodalmasabb munkás napokat hoz.  
Fotózás terén és elején bevállaltam a helyi ovi 180 gyerekének (+tesók) fotózását, ami egyrészt fellelkesített, másrészt felőrölt, így az év nagy részében nem vállaltam plusz fotózás, csak az év végén. Ezeket viszont imádtam! 

SPORT: Többször elhatároztam, hogy márpedig minden nap plankingolok, vagy csak átmozgatom magam 10 percre. Nem jött össze. Zumbázni is készültem, oda sem jutottam el. Viszont novemberben újrakezdtem lovagolni, és az első élmény nagyon jó volt, így remélem, lesz folytatása. Karácsony után egy jógaórára is sikerült ellátogatnom, továbbra sem ez az én sportom, de nagyon hatásos, hátügyekben lehet, hogy ezt az irányvonalat kéne vinnem.

KONCERT: 2019-ben ilyen nem volt, de 2020-ra nagy terveim vannak!

SZÍNHÁZ: 2019-ben sok-sok új színházi élménnyel gazdagodtam, ezekről azt hiszem be is számoltam. A "mindenhavi színházunkat add meg nekünk" kampányomat idén is betartottam, ha naptárilag nem is minden hónapban, de átlagban megvolt, a nagy kedvencek többször is:
Hőstenor - Thália
Jövőre, Veled, Itt - Operett színház/Raktár (3x)
István a király - Operett színház
Apáca show - Operett színház
Nők az idegösszeomlás szélén - Átrium
Charley nénje - szolnoki Szigligeti színház
A bolond lány - Karinthy Színház
A Pendragon-legenda - Operett színház/Kálmán Imre Teátrum
Chicago - Átrium
Játszd újra, Sam! - Pesti színház
Menopauza - Játékszín (2x)

A januárban "közzétett" 10-es kívánságlistámról 6 teljesült is, szóval szuper színházas év volt, és 2020-ra már 5 előadásra van jegyem :)

Nélkülem ugyan, de a fiúk is voltak színházban, Nándiék az Időfutárt nézték, Nimiék az Osziboszit.

MOZI: 2019-ben a mozilátogatások száma csökkent. Csak az Angry Birds2-t néztük a fiúkkal a nyáron, és a két kisebbel Minecinemáztunk Szolnokon. Kettesben ezúttal sem sikerült. Viszont a gyerekek többször is mentek az osztályukkal moziba, lekövetni nem tudtam, ki mit nézett...

KIRÁNDULÁS: az osztálykirándulásokon kívül (Csongién én is részt vettem) egy alsóörsi kiruccanás és egy fantasztikus norvég hosszúhétvége volt a mienk, no és persze a júliusi nagycsaládos nyaralás Törökországban. A gyerekek többször voltak biciklis túrán a sulival-osztállyal.

TALÁLKOZÁSOK: (… amikről fotók nem készültek, de szuper visszaemlékezni rájuk):
-osztálytalálkozónak csúfolt összeruccanás Dinánál néhány általános iskolás osztálytárssal, kár, hogy nem voltunk többen!
-exNissho-s találkozó Évivel, Krisztivel és Edinával. Jót nosztalgiáztunk :)
-Zitával a nagy költözködésük és bútorszerelésük közepette és aztán a Costa Caféban egy Pastel de Nata mellett
-Totiékkal a Bölcsőben
-Mariannal: isteni sütit sütött!
-Angéláéknál babalátogatóban.

KÖNYV: 2019-ben alig maradt időm az olvasásra. Nyilván erre azt mondjátok, mindenkinek arra  van ideje, amire szán időt. Hát igen, 2019-ben erre kevesebb időt szántam. 21 db lett a végeredmény, az utóbbi évek negatív rekordja. (tavaly több, mint duplaennyit olvastam)

SCRAP: 2019-ben nagyjából 100 darab scrap oldalt készítettem, ennek egy része fotókönyves oldal. Kész fotókönyv 3 db lett (+2 pure), és készült 3 naptár és néhány képeslap is. Jól haladok a 2019-es családi fotókönyvvel is, kb 60%-ban készen van.

BLOG: 2019-re 88 blogbejegyzés jutott. December elején azt terveztem, hogy kereken 100 bejegyzés lesz, aztán az ünnepek közeledtével inkább elcsendesedtem. Mondanivalóm lett volna, inkább a kedv lett kevesebb. Viszont köszönöm nektek, hogy jöttetek, olvastatok!


Gyertek 2020-ban is, és olvassatok, néha kommenteljetek, ha van mondandótok, vagy helyeseljetek, vitatkozzatok, örülök, ha érkezik hozzászólás! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése