2020. január 11., szombat

Mineshow-n

Minecinema után ideje volt nagyobb fordulatszámra kapcsolni és jegyet vettünk a januári mineshow-ra. A fiúk nagyon készültek, ajándékokat gyártottak és tiszta izgatottak voltak, hogy miket, kiket fognak látni.

A rendkívül jól (??) kitáblázott expo helyszínen 5 percet álltunk egy kapunál, ahol sok ember várt bebocsájtást, bár gyanúsan sok volt a cicafüles, tündesapkás fiatal. Biztos ami tuti, megkérdeztem egy beszámíthatónak tűnő fiatal csapatot, hogy ugye ti is a mineshowra jöttetek, és mivel nagyon helyeseltek, így vártunk még 2 percet (ekkor már tényleg szétfagytunk), majd felhívtam az ügyfélszolit, ahol nem röhögtek ki, hogy a Mondocon-os bejáratnál várakoztunk... 

Nos a rövid intermezzo után megtaláltuk a másik kaput. Jókor érkeztünk, alig volt ember, még magamba gondoltam is, hogy milyen gyér a látogatottság, node aztán délre teltház volt. Felderítettük a terepet, aztán mondtam a fiúknak, hogy épületen belül mehetnek amerre akarnak, telefonáljanak, ha szükség van rám, én meg beültem a kávézóba. 

Alig lett kész a teám, rögtön befutott a szomszédos dedikálós helyiségből Zsdav és Sajt32, őket még én is felismertem így gyorsan leintettem őket egy selfire, hadd irigykedjenek a fiúk (gonosz-gonosz anyája)

Kb 15 perc múlva elő is kerültek a gyermekeim, hogy pénzre van szükségük, mert feltétlenül be kell szerezniük néhány videós-figurát, ráadásul most akciós (kaptunk kupont). Pont mire ezt elhadarták, megjelent Owenmckendry, akit lerohantunk mielőtt meg tudta volna venni a tízóraiját (2 zacskó csipsz, némi csoki, kóla stb) A fiúk nagyon bátortalanok voltak, de a srác tök szimpatikusan reagálta le a dolgokat, nagyon örült az ajándéknak, csináltunk közös fotókat és kedélyesen elbeszélgettünk arról, hogy miért üvöltözik a videóiban (viccet félretéve tényleg jófej volt)


Miután a srácok bevásároltak a karácsonyi pénzből, újra szélnek eresztettem őket. Kicsit retro-játékoztak, kicsit xboxoztak, nintendóztak, színpadhoz is mentek rajongani, aláíratták a figurákat és a már meglévő párnát, amit ugye én hős cipeltem végig. Leültünk kicsit legozni is, ebben én is tevékenyen részt vettem :)








Számomra a legérdekesebb a FaceTeam látványkosarazása volt:


Végül csak 3 és fél órát maradtunk (egész napot el tudtunk volna tölteni), mert én futottam tovább Szolnokra, de a fiúk így is élvezték. Én meg örültem, hogy ők örülnek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése