2020. január 17., péntek

#napipozitiv

Annyira vacakul kezdődött az év az életünk legtöbb terén: vasárnap csak ültem és azon gondolkodtam, hogyan lehet, hogy még csak 12 nap telt el, de ennyi fos ömlött a nyakunkba. 
Persze, sokan vannak nálunk rosszabb körülmények között élők és örüljek, hogy autó van a hátsóm alatt és Tondach Palotás tetőcserép a fejünk fölött. De ... mégis … és mégsem. Mindig is azt gondoltam, hogy azzal senkit nem lehet megvígasztalni, hogy nézd, a másiknak mennyivel nehezebb a keresztje, mint neked. Ettől nem lesz könnyebb.

Nah. Szóval, hétfőn délután, ami egyébként 13-a volt, pont ezen vetyengtem, mikor eszembe jutott, hogy korábban a cewés csajokkal volt egy kis "játékunk", hogy a sok negatívum mellett vegyük észre az apró pozitív dolgokat és ezeket is osszuk meg #napipozitiv címszó alatt. Így együtt tudunk örülni. 
És a #napipozitiv azért is jutott eszembe, mert egy hete már azon keseregtem magamban, hogy addig húztam-halasztottam a jegyvásárlást a Dream Theater koncertre, míg elfogyott a kiemelt állóhely. Nagyon bántott, mert ez lett volna az ajándék a Zuramnak szülinapjára, még akkor is, ha ő saját bevallása szerint is jó lett volna a sima jegy. És akkor felhívtam a ticketportalt, hogy az, hogy "átmenetileg nem elérhető" az mit jelent és ott azt mondták, hogy azt jelenti, ami oda van írva. Ha lesz kereslet, akkor folyamatosan nyitják meg a nézőtér több szektorát, de egyelőre ígérni semmit nem tudnak. Viszont kiadtak pár jegyet a CDpincének, próbáljam meg őket. Fel is hívtam a számot és ott mondták, hogy még van! (napipozitív1). És mivel aznap egyébként is fodrászhoz mentem volna Pestre (napipozitív2) és időben el tudtam szabadulni a munkahelyről (napipozitív3), így volt időm beugrani a CDpincébe. Előtte pénzt kellett kivennem, és az OTP automata pont ott volt mellette (napipozitív4) és pont előtte tudtam a Nagykörúton leparkolni elsőre (napipozitív5) kb 15 perc alatt végeztem és időben odaértem Katához és ott is szupergyorsan találtam a közelben helyet (ahol egyébként keringőzni szoktunk Csongorral, mikor fogászatra megyünk) És a hajam is jól sikerült, ez már a napipozitív-sok.

Kis fricska, hogy azóta újra lehet kiemelt állójegyet venni online is, node mindegy, a lényeg, hogy nekünk már megvan. És neked? 

2 megjegyzés:

  1. Van fos... főleg hogy 4 napig ment a hasam pfff. De elmúlt. Tök jó h meglátod a sok apró szépséget... hajrá Dream Theater!
    Jó a hajad is :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon egyetértek!!!!
    Eddig nekem is ultragáz volt ez az év. De aztán tegnap a baleseti ügyeleten várakozva (szerencsére csak kísérő voltam...) rájöttem, hogy az én bajom igazából semmiség itt sokmindenhez képest.
    Persze ez is igaz, hogy ettől még nekem/nekünk nem lesz jobb, hogy másnak "nagyobb" (inkább másféle) baja is van. Egyvalamire viszont biztos jó: a #napipozitiv-okat könnyebben észrevenni! ;-)
    Kitartást mindenhez!
    Jó koncertet!
    Szuper jó a hajad ;-) (ott tényleg nem egyszerű parkolni :))
    És nagyon pozitiv napokat! <3

    VálaszTörlés