2022. június 18., szombat

Epoxi-workshop

 A Mektec-es kollégáktól kaptam búcsú-ajándékba egy Yourart-os utalványt. Első körben bögre-öntésre akartam felhasználni, de sosem volt jó az időpont. Aztán meghirdették az epoxi öntős workshop-okat és elcsábultam, így egy alkalmas időpontra regisztráltam is.

Budapest másik oldalára, de időben odaértem, parkolóhely is volt a közelben, kedves volt a fogadtatás és rengeteg a lehetőség. Először megnéztünk pár rövid videót és Zita  élőben is megmutatta, hogyan viselkedik az epoxi, mire kell figyelni stb. Aztán jött a dilemma és a kétségbeesés, hogy milyen lenne jó. Valahogy a kocsiban (a rakparton araszolva-még erre is emlékszem), bevillant a jin&jang képe. Nem vagyok egy nagy spirituális fazon, de bizonyára oka volt annak, hogy megragadt bennem és a színek közül a rózsaszín és a bordós vonzott. Pedig a mintadarabok közül inkább a zöldes-barnásak és a sötétkékek tetszettek. Aztán mégis a csajos színeknél maradtam és az első kanyar öntésénél már éreztem, hogy nehezebb lesz, mint ahogy képzeltem. Végül fél órán keresztül még öntögettem, kavargattam, spatuláztam, fújogattam és szórtam rá a csillámpónis aranyvarázslatot. "Ennél jobb már úgysem lesz" felkiáltással hagytam az asztalon. Zita kérdésére 10-ből 7-et adtam az aznapi produkciómra. 

Otthagytuk száradni, lőttem néhány kevésbé becsillant képet, a Zuram itthon rögtön meg is kérdezte, hogy fagyit kellett önteni? A FB-ra kitettem a képet és egy kolléga szintén ezt kérdezte, persze jót röhögtem rajta, mert tényleg fagyis színe van.

Csütörtökön érkezett meg a futár (alig vártam, hogy megérkezzen) és vagy én emlékeztem bénábbra, vagy egy kicsit még alakult a dolog száradás közben, mert egészen tetszik mostmár (és a fagyit is tudom rajta szervírozni)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése