2022. június 4., szombat

Évadismertető

Még a Jekyll előtt kérdezték az Operettszínház szervezésén, hogy lenne-e kedvem menni az évadbejelentő sajtótájékoztatóra. Naná, ki nem hagynám. Azt nem gondoltam, hogy biodíszletnek kellek (kellünk), dehát ne sírjon a szám, huhogni és tapsolni tudok, telefon van nálam, a végén még süti, pogi, üdítő is volt, sőőőőőt egy Jekyll-es szatyrot is kaptam (ők azt nem tudják, hogy én jól lefikkantottam minap)

A feladat az volt, hogy amikor jönnek "A sztárok" (lóháton és hintóval), akkor autogrammot kell kérni, vagy szelfizni. Ki is néztem magamnak Szomor Gyurit, de olyan gyorsan eltrappolt mellettünk, hogy lemaradtam. Így maradt Dolhai.



A puccos bejövetel után a Kálmán Imre Teátrumban volt a sajtótájékoztató, 2 operett és 2 musical dalbetéttel, és a két új darab rendezőinek tájékoztatásával. Csak 2 új bemutató lesz a jelenleg is futó darabokat is meghagyják. Szerencsére a JVI is marad és drukkolunk (Zsófival), hogy az Istvánban Feke Pali játsza még Koppányt jövőre is. 


 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése