2022. június 16., csütörtök

Megint lepadlóztunk

Nekiugrottunk Nándor szobájának is.

A legkisebb, ámde annál bénább elrendezésű, mindenhol csak 3-4 cm kéne a boldogsághoz: hogy beférjen egy normális gardrób, hogy ne foglaljon ennyit az ágy, hogy ki lehessen nyitni az ajtót fullra stb-stb. Mindegyis, abból főzünk, amilyen alapanyagunk van. 2 napon keresztül pakoltunk ki, szedtük szét a bútorokat, 3 zsáknyi szemetet engedélyezett kidobni (törött játékok stb), szerintem még 3-at lehetne feltűnés nélkül, de nem merek kockáztatni, mert számontartja az összes kis ficik-vacakot. A kipakolás közben aztán egymás után jöttek a pluszban megoldandó feladatok: az ablakot le kell fóliázni, mert oda kerül(t) az ágy (mondjuk ezt már tudtam előre, így már korábban megvettem a fóliát hozzá), a klíma vezetéke csak az ágy magasságáig volt eltakarva (80 cm), így azt újra kellett kábelcsatornázni, és elhúzva az ágyat az is világossá vált, hogy egy festést is meg kell ejtenünk. Mivel a korábbi színt nem tudtuk volna kikeverni, nameg egyébként sem volt kedvem az egész szobát lekenni szombat este, így csak fehér festéket vettem és a falszakasz 1-1 részét kentem le. Szerencsére mindkét szemben lévő oldalon ajtó van, így egy szimmetrikus mintát is tudtam húzni. Még egy kis glettelésre, hézagfeltöltésre is maradt energiám.

A parkettázást 98%-ban csak Judit és Toncsi csinálta. Az elején besegített kicsit Csongi, én meg leginkább csak néztem őket, mert a pici szobában alig fértünk el és csak lábatlankodtam. 


Gyönyörű lett, pontos precíz munka, csodás végeredménnyel. Vasárnap este gyorsan összeraktuk Nándi új ágyát és felvittük az íróasztalát, ezek a legkönnyebben mozdítható bútordarabok. A héten aztán átvittük a polcot, a belevaló játékokat, legokat, könyveket, fociskártyákat és egyéb kincseket. Összeszereltem az egyik IKEÁs szekrényt is, ez alá majd jön még egy mélyebb komód (már kaptam értesítést a svédektől, hogy két hét múlva elérhető lesz Soroksáron) 

A szoba zsúfoltsága nem változott, sőt, gyakorlatilag telepakoltuk. Gondolkoztam még, hogy az íróasztalt megszüntetjük, mert úgysem ott tanul, helyébe egy szekrényt vagy polcot teszünk +egy gurulós laptop állványt, de Nándi elzárkózott az ötlet elől. Felmerült bennem az is, hogy az ajtót kicserélhetnénk egy félbenyílóra vagy harmonikásra, de mindkettő hatalmas melóval és bontással járna, úgyhogy ezt az ötletet én vetettem el. Egyelőre megyünk ezzel a bútorzattal, meglátjuk, hogy ha teljesen berendezkedett, hogyan fér el.

Köszönjük a segítséget! (jó hír, hogy nincs több szobánk, amit szeretnénk újraparkettázni)




1 megjegyzés:

  1. Hihetetlen energiád van, és nagyon jó lett a szoba. Mi is köszönjük a köszöntést, az ebédet, jó kis nap volt

    VálaszTörlés