2022. július 26., kedd

Elisabeth-el Szigeteltünk

Mit is mondhatnék így a sokadik alkalommal: zseniális volt. Az Elisabeth a Margitszigeten is tarolt. Fantasztikus. Megunhatatlan.... Na, jó, nem ússzátok meg ennyivel, muszáj róla sokat írnom.

Mondjuk ez a fotó inkább ijesztő rólam, de nagyvigyorgós-tapsolós-színpados, úgyhogy nagyon én vagyok :) De tesóm milyen jól néz ki!

Szóval ott tartottam, hogy szepegett a hátsónk az eső miatt, de mikor vége lett a kulisszajárásnak és elkezdtek beénekelni, akkor már felszakadozott a felhőzet.

A hangzás pompás volt (a Mozart! után aggódtam emiatt) a fények világosban is látszottak, kicsit sok volt néha a füstgép, de gyorsan oszlott is. Néha úgy éreztem, rohannak a jelenetekkel, még ki sem ért a színből az egyik csapat, már benn volt a következő, de lehet, hogy csak azért gondoltam így, mert szerettem volna még kiélvezni az előző jelenetet.

Őfelsége Koltai-Nagy Halál Balázs hozta a mindenkori remek formáját. Pontos-precíz, kár hogy a távolság miatt most nem láttuk a meglepett szemöldök húzogatását a darab közepén és az elvarázsolt szerelmes arcát a legvégén. Polyák Lillának is kijöttek a kritikus magas hangok, és bár egyszer egészen biztosan rosszul lépett be az énekkel, de olyan szépen belesimult a zenekari hangzásba, hogy szerintem csak az vette észre, aki sokadjára hallotta. Tetszett, hogy Kovács Gyopár is be tudta játszani a nagy teret. Marcz Fruzsina pedig lenyűgözött. Szerintem most találta meg Zsófia hangját igazán, pompás, erőteljesen és lehengerlően szólt! Varga-Huszti Rudolf Máté most is zseniálisan szenvedett, cukik, ahogy a tapsrendnél lepacsiznak a kicsi-Rudolffal. Szemenyei Luigi lazán, de szívvel-lélekkel vitte hátán a darabot és imádtam Szabó Dorottyát leginkább Frau Wolf miatt, de Helene-ként is meggyőzően ordított! És nem hagyhatom szó nélkül Kaiser Orth Péter Franz Joseph-et sem, aki nemcsak kisfiús odaadásával és egyetlen önálló döntésével (hogy Sisit kéri meg Helene helyett) lopta magát szívembe, hanem mert érzékenyen játszott mind prózában, mind énekben és ez ilyen messziről (14. sor a szigeten) is átjött.

Így volt. Szép volt. Aki nem hiszi, járjon utána. (pszt: utolsó előadások Kecskeméten szeptember 23-25ig)

3 megjegyzés:

  1. Juhuuu, ez (is) tényleg überjó volt.
    Jó az a kép, pedig azt hittem nem látszik a színpad. Így örülünk mi :)
    Az mi h szepegett a hátsóóónkkk??? Be voltunk sz.rva konkrétan :)
    Tetszik hogy ilyen részletesen leírtad -és emlékszel rá h ki mit hol hogyan csinált. Nekem az maradt meg h nagyon jól éreztem magam, hallottam, láttam, énekeltem mindent :) Mozart! után ez felemelő érzés.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háááát, a fotó csalós-fotósoppos, 2 fotódból összerakva, de pszt, ezt ne mondd el senkinek! :D :D :D

      Törlés