2022. július 29., péntek

Fodrászolós-fogorvosos-szabadulós-mozizós

 A héten én vagyok szabin a srácokkal, ilyenkor általában aktívan telik a hét. Hétfőn szabaduló szobáztunk a Mistique-roomnál. Először a Fáraók kincsét kerestük meg. Szerintem elég jól boldogultunk, bár rengeteg kulcs és lakat volt, szerintem több, mint az átlag. Ezután jött a sógun, ami jól kezdődött, de a végére teljesen elfáradtunk. Bár tavaly is csináltunk dupla szabadulást és akkor nem volt ilyen gond. Most az egyik feladat teljesen kifogott rajtunk, lélekben fel is adtuk kicsit, mire Csongi kikockázta a megoldást.

 

A héten FogAdrinál is jártunk és fodrásznál is (igen, nálunk ez is program, főleg, hogy Csongi most először ült fodrász-szék. Szerintem nagyon szuper lett!) és szerdán megnéztük az új Minyonok filmet is.

A hétvége is tartogat izgalmas programokat, de erről majd később :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése