2022. július 6., szerda

Mert szép vagyok!

 Kaptam ma egy megtisztelő felkérést a német anyavállalat marketing igazgatójától. A cég honlapját és egyben marketing koncepcióját újratervezik és az eddigi stock fotókat lecserélik valódi Rehau-s kollégák fotójára és erre a projektre minden cégtől 3 embert delegáltak. A feladat - amennyiben elvállalom - hogy modellt álljak/üljek a fotózáshoz, ehhez profi sminkes, fodrász és fotós is érkezik majd a céghez, valamint készül egy rövid promo videó is, amiben ÉN, mint a cég arca fogok szerepelni. Állítólag nagyon jó benyomást tettem a múltheti igazgatósági tanácsos látogatáson a marketing igazgató kolléganőre. 

Szerintem csak szimplán szép vagyok  😜😆😁


1 megjegyzés:

  1. Juhuuu, de jóóóó. Vállald be! Nem csak szimplán szép, de okos is vagy!

    VálaszTörlés