2022. július 24., vasárnap

Szigetelés előtti kulisszajárás

Tavasszal azt mondtam Zsófinak, hogy legközelebb már csak akkor akarom nézni az Elisabethet, ha a Bori Réka-Kovács Gyopár páros lesz Sissi, mert ezt a felállást még nem sikerült elcsípni. Aztán július közepén teljesen bepánikoltam (egyébként nem. Na, jó egy kicsit), hogy nincs is színházjegyem júliusra és az Elisabethen kívül nem találok semmi izgiset, vagy ha van, akkor az a világvégén vagy nem jó időpontban (jááááj, azért a 29-i Tied a világért Nyíregyházán még sajog a szívem). Úgyhogy hosszas rábeszélés után (kb így: jösz? igen! jó!) vettem is 3 db jegyet szombatra a Margit-szigetre, tesómnak, barátnőjének és magamnak. Másnap kitették, hogy kulisszajárásra is be lehet fizetni. Naná, hogy arra is vettem jegyet és mikor csütörtök hajnalban felriadtam a kutyaugatásra (az a büdös dög Luigi rendszerint ilyenkor kommunikál ahelyett, hogy aludna) egyfolytában ezen kerregett az agyam, hogy milyen lesz, hogy fog szólni, nagyon messze ülünk-e a színpadtól, mikor induljunk stb, szóval nagyon vártam.

Szombat délután aztán újabb pánik: egész heti 40+ fok után persze mikor jön a hidegfront - szombat este... 7-kor kezdődött a backstage látogatás, 18:50-kor még szakadt az eső és a Margitszigeti Szabadtéri színpad igazgatónője azt mondta, még nem tudják, mire készüljenek. Merthogy programkiírás alapján 1 órát várhatnak a kezdéssel, hogy esőnapot hirdessenek, de a darab hosszúsága és a Margit-szigeti "csendrendelet" miatt max 5-10 percet tudnak várni, hogy 11-re befejezzék. Szóval izgisen indultunk neki.

A kulissza járás nagy élmény volt, még ha le is maradtunk Őfelségéről (épp a haját fújták :D :D :D ) - bocsi Judit...  és nyunyi voltam és nem mentem oda az elején Szabó Dorottyához, viszont Orth Pétert most sikerült épp zoknihúzás közben elcsípni egy aláírásra (Szegény Ferenc Jóska, még öltözni se hagyják... de nagyon cuki volt egyébként)




Felmehettünk a díszletbe, imádtam megtaperolni, átmenni az ajtón, magamban eldúdolni a "Hogyha kell egy táncot" lépcsőn felfelé menet és igazából csak úgy ott lenni.

Nahát ilyen sok-sok élménnyel vágtunk neki az előadásnak :) Folyt.köv.

1 megjegyzés:

  1. Nálunk is hasonlóan indult, csak a 40+ fok miatt elindulni se volt kedvem, aztán elrontottam a lejárót a 4es főútról és Debrecen felé vettük az irányt Pest helyett.
    A Halál lal közös fotó hiányában muszáj lesz elmenni szeptemberben Kecskemétre😊
    Várom a folytatást.

    VálaszTörlés