2022. július 28., csütörtök

Scrap oldalak

 Júliusban kicsit kevesebbet scrapbookoztam és egy csomót már meg is mutattam, úgyhogy most jöjjön a "maradék":

Szakadt (tépett elemet kellett használni. De lehet, hogy a szívük is megszakadt, miközben kavargatták a lekvárt...)


U betűvel: U16. Újabb oldalpár készült el a családi fotókönyvhöz. Ez már 2022-es!

Elfoglalt:  A császárok nagyon elfoglaltak. A színészek is. De cuki volt és nagyon örült neki, hogy lerohantam (vagy tényleg zseniális színész és úgy tett, mintha örülne) Orth Péter kimaradt a múltkori aláírás-gyűjteményemből, most bepótoltuk.

Csobbanás: a fiúk csúszdaparkoztak (én még idén nem jutottam medencepartra)

Tájkép: nyomokban tájképet tartalmaz. Színházba menet hajókáztunk júniusban.

Millió apróság: szabályos alakzattal és millió apróságot kellett oldalra rakni 1 db fotóval.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése