2022. szeptember 5., hétfő

Bekékült

 Volt ez a korall színű cipellőm, amit nagyon szerettem, mert kényelmes volt és nagyon mutatós. Judittól kaptam, aki jó nővérke módjára még mindig kinövi nekem a ruháit :) Ennél jobb képet nem találtam, de tényleg nagyon csini volt.


Szóval a korall szín elkezdett lekopni és a kövecskék lepotyogni, amitől elég viseltesnek nézett ki (mondjuk tök sokat hordtam, úgyhogy nem csoda), viszont maradt még egy csomó műbőr festékem a múltkori ing-javításból (erről meséltem, vagy csak akartam???), így gondoltam, ezt is megjavítom. Itt már elkezdtem leszedni egy sor kövecskét, hogy szimmetrikusak legyenek, de látszik, hogy középen is elhagytam pár szegecset.

A festéket 2 rétegben vittem fel, szépen takar és nem látszik, hogy festve lett (itt a képen a pánton, közelről még látszik, de azóta ezt is befestettem), műbőr hatása van. Hogy a kopásállósága milyen, az majd menet közben kiderül.


 


1 megjegyzés: