2022. szeptember 21., szerda

Koncertélménnyel kamasszal

Főnököm kérdezte hétfő reggel: -na, volt nagy névnapi buli?
Én: ja, volt, csak nem nálam :D :D

Történt ugyanis, hogy a szolnoki festőestet -amit ajándékba kaptam- törölték, így felszabadult a péntek este. Mivel egy fotózást már korábban lemondtam a festés miatt, így a felszabadult estén felajánlottam Csonginak, hogy átviszem Dabasra koncertezni, mert nyáron egy hétig Manuelt kellett hallgatnom a kocsiban. (aki nem érti az összefüggéseket, annak: semmi gond, ma ilyen csapongó hangulatban vagyok)

Egészen érdekes élmény volt látni a főként 12-16 év közötti fiatalokat rajongani. Repültek a melltartók, a hajgumik, plüssmacik, pulóverek* stb... Egyébként voltak jóval fiatalabbak is, és szürreális volt, ahogy a 6-7 éves kislányok éneklik a nem-is-annyira-burkolt szexuális tartalmakat. Az idősebb korosztály (mint pl én-már rendesen veteránnak tűntem a közönség soraiban) leginkább csak kísérő gyanánt volt jelen. Összekacsintottunk az egyik inárcsi anyukával, ő is hasonlóan jól érezte magát... 

Rengetegen voltak. Eredetileg azt terveztem, hogy Csongit kiteszem a főtéren, én beülök a Dabas-Deli Bistroba, iszok egy limonádét, aztán összeszedem őt és a nem-barátnőjét. De olyan sokan voltak, hogy nem mertem őket ott hagyni a színpad közelében (kb a 4. sorig jutottunk), nehogy bajuk essen. A 2. fellépő után kimentünk a darából venni egy kólát, és nagyjából 20 perc alatt jutottunk/furakodtunk majdnem-vissza, a színpad közelébe. A történeti hűség kedvéért: Manuel (akit én csak LihegősFiúnak hívok) után jött a Valmar, utána pedig Bruno x Spacc nevű formáció. Szerintem tök ugyanolyan zenét játszottak, sőt, valami közük is lehet egymáshoz, mert mindhárom "banda" előadta ugyanazt a számot (fura, hogy nem tudnak kitölteni fél órát saját zenékkel), arra nem sikerült rájönnöm, hogy eredetileg ez melyikük szerzeménye. Mindegy is, a gyerekek jól szórakoztak és ez volt a lényeg. (nekem meg lett sok fotóm egy újabb scrapbook oldalhoz) 








----------------------------
*valaki hozzámvágott egy tök jó fehér pulcsit. Körbekérdeztem a mellettem állókat, de senkinek nem hiányzott. Azóta is keressük a gazdáját....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése