2023. november 29., szerda

Melós

 Nyakunkon az évvégi hajrá,bár most talán nem annyira vészes a helyzet, még nem merülünk szügyig a melóban - vagy csak ügyesebb vagyok mint tavaly.

Mindenesetre még arra is van időm, hogy néha szelfizzek az irodámban. A heti Cewebingó feladatot én találtam ki: harisnyás képpel kell oldalt alkotni (nem kell kétségbeesni, nem muszáj saját lábat mutogatni...) Valahogy úgy adta a szimmetria, hogy az oldalra csak fekete+színes kombó került, pedig sokszor van rajtam a szürkekockás és a zöld is. Nimródom meg is jegyezte, hogy anya, ezeken a képeken olyan vagy, mintha hármasikrek lennél magaddal.


És ha már munkahely és év vége, a rajzpályázat koordinálása az én feladatom. És ha hiszitek, ha nem, a kreatív dolgokat (oklevél, plakátterv, cégesújság, kivetítő stb) nem én viszem a cégnél, kivéve ezt. Itt a plakát, regisztráció, jelentkezők összesítése, ajándékok beszerzése, oklevél készítése az én feladatom. Mondjuk az idei oklevél mégsem ilyen lesz (a tavalyi a sárga), és a csomagok még nincsenek készen, de majd jövök friss képekkel is. 



 

1 megjegyzés: