2010. szeptember 24., péntek

Csavarogtunk

Mai nap virtuálisan hőssé avatom Nimródomat.

A "nagyokat" lepasszoltuk csütörtök este anyuméknak, így egész nap a mienk volt, és ő csak tűrte anyja vásárlási mizériáját: egyik turiból ki, másikba be, és még mosolygott is az eladó nénikre. Ha lenne üzenő füzete, akkor most beírnám neki: "Nimródot mai példás viselkedéséért dícséretben részesítem" Üzenőfüzet híján most köszönöm meg egész napos türelmét.

Szóval, csavarogtunk. Letettük a kocsit és BKV-val nyakunkba vettük a várost. Kezdődött ott, hogy Bence keresztfiunknak (akit ezúton is csókoltatok) még lógtunk a névnapi ajándékával (ciki, mert már egy hónapja volt...) Megrendeltük a Colin McRea2-t (ne kérdezzétek mi az, valami játék, gondolom, én nem értek hozzá, nekem csak listám van...mármint az ajándékokról), de végül nem érkezett meg (még jó, hogy a pénzt visszautalták) és mivel eddig húztuk-halasztottuk a dolgot, ma jelent meg egy másik játék, de ezt, lévén "premier" kiadás nem lehet mindenhol kapni, így elballagtunk a Múzeum krt-i CD Galaxishoz (persze már nyitás előtt 1 órával ott voltunk, mert Pesten minden csak 10-kor nyit) A bejáratnál várakozó fiatal (és kevésbé fiatal) emberek lovagiasan előre engedtek (nem tudom, hogy ez az én elbűvölő mosolyomnak, vagy Nimi elképesztő vigyorának volt köszönhető) A játék megszerzése után útbaejtettük a Dm-et (pelus, babakaja, miegyéb), a Mekit (evés, szopizás, pelenkázás stb), egy arab üzletet (iráni datolya), és kb 7-8 turit. Alapvetően Csonginak és Nándinak kerestem szabadidő alsót, de komolyan mondom, sehol nem lehet normális áron normális gatyát kapni rájuk. Elvárásaim a meglátogatott üzletek számával fordított arányosan változtak: minél több helyen voltunk, annál kevésbé érdekelt, hogy nem állíthatós a dereka (majd húzok bele gumit), kicsit hosszú (majd megigazítom), van a térdén pici lyuk (majd varrunk rá Thomasos/Bobos/Vakondos/Diegos stb cimkét) A végén már arra vetemedtem, hogy a lányruhás kupacok között is szétnéztem, hátha találok valami unisex darabot (rózsaszínt mégsem adhatok a pasikra)
Nos, nadrágot nem találtam (legalábbis pasis 86 és 110-es melegítőalsót nem) vettünk viszont minden egyéb hasznos dolgot, pl Bobos és Verdás alsógatyát, pókemberes pulcsit, piros sapkát, gumislepedőt, kordnadrágot stb stb stb...

Na, ezért írtam, hogy hőssé avatom a félévesemet :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése