2010. szeptember 6., hétfő

Háttérkép Krisztának

Eredetileg magamnak akartam háttérképet csinálni, aztán néztem Krisztám blogját (sajnos zártkörű, úgyhogy csak a kiváltságosok kukkolhatják...), és láttam, hogy a háttérképe nem működik.
Összedobtam hát neki egyet. Az ötlet a Csabié, én csak össze akartam többképet montázsolni, de ő felvetette, mi lenne, ha a labda helyén szivecske lenne Krisztával :-))

Kriszta, a bemásolandó html kód:
"http://1.bp.blogspot.com/_3eLJbpFadQY/TIVIrAhV-rI/AAAAAAAAAsc/8lgCrFy4sow/s1600/federer-005.jpg"

Remélem, menni fog így is. A képtáras oldalra valamiért nem tudok feltölteni, remélem, hamar megoldódik a probléma, mert így magamnak is macerás hátteret fabrikálni.

2 megjegyzés:

  1. Minyuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!:-)))))))
    Ereztem,hogy be kell nezzek ide!!!En eszre se vettem,hogy nem mukodik a hatterem!Ez a hatter az eddigi LEGSZUPIBB , szemelyes es a kedvencem!!!! Hihetetlenul jol esik ez a gesztus!
    Ezer hala es koszonet erte Nektek!!!

    BoldogKriszta

    VálaszTörlés
  2. Szívesen, máskor is :-)))
    Sajnos kicsit össze kellett nyomnom Rogert, mert mások a képernyő arányok, de annyira nem vészes szerintem.
    Puszi.

    VálaszTörlés