2010. szeptember 22., szerda

Nyertüüüüünk!

Theodorás strandszettet :-))))

Mert én vagyok az, aki minden vicket-vackot gyűjtöget. Vonalkódot, kuponokat, túrórudis papírt, vagy jelen esetben ásványvizes cimkét. A nyereményhez nagyban hozzájárult a Zuram, aki tulajdonképpen megvette magának a bubis vizet. Én meg jól leszedegettem, majd beküldtem a cimkéket. Este csönget a szomszéd, hogy délután hozott a futár csomagot, nem voltunk itthon és ő átvette (rendes népség az összes szomszédunk!) Nézem a feladót, még gondolkodtam is, hogy mi a francot rendeltem a teszveszen megint, hogy ekkora pakkban jön, ekkor látom, hogy a cimkén ott a Theodora felirat. Rögtön bevillant, hogy múlt héten dobtam postára a cimkéket :-)))

Nos, gazdagabbak lettünk 2 db fürdőlepedővel (nagyon fincsi puha anyagból, egy rózsaszín és egy kék) 1 db strandlabdával (amit a gyerekek rögtön le is nyúltak, és miután Nándi véletlenül fejbevágta az apját, a szekrény tetejére került...) 1 db felfújható strandröpis hálót (ezzel még nem tudom, mit kezdünk, mert elvileg medencébe kell tenni...) 1 db hatalmas strandszatyrot (tényleg nagy) és 1 db napernyőt, amit olyan félsátorrá lehet alakítani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése