2010. október 2., szombat

Alma, őszibarack, sárgarépa, krumpli, sütőtök, rizs...

...Ezeket kóstolta eddig Nimi, és bár legutóbb "lecicistáztam", örörmmel jelentem: legkisebbem már nagyfiúsan - kanállal is gyönyörűen eszik. A fentieket tetszés szerint kombinálva, néha kis Sinlac-al dúsítva tálalom. A fiatalúrnak pedig igencsak jó étvágya van, minap 220-at úgy bepuszilt, hogy alig győztem lapátolni a szájába (pedig csak teljesen véletlenül kavartam neki akkora adagot: elnéztem a poháron a csíkozást)

Szerettem volna írni egy hosszabb postot a hozzátáplálásról (amolyan "magasan szárnyaló, mélyen szántó" gondolatokkal), de a téma a kisgyermekes anyukákon kívül maximum a lelkes nagyszülőket érdekelné, így letettem róla. Na, jó, ez nem igaz, egyszerűen olyan sok dologról akartam írni, hogy nem tudtam összeszedni a gondolataimat.


1 megjegyzés: