2010. október 9., szombat

Rövid hírek

Rövid híreink belföldről (szándékosan nem fontossági sorrendben):
  • Találtam piros kantáros nadrágot a neten, remélem, jó is lesz Nándira (nem versenyautós, de azt majd vasalunk rá)
  • Találtam piros Diegos alsógatyát Nándinak, ez már megérkezett, nagyon örült neki
  • Csonginak kibújt a 19. foga. és ha jól éreztem, nemsoká a 20. is kijön.

  • Vettünk Csonginak is nagyfiús széket (IKEA Agam), így remélhetőleg nem lesz veszekedés, hogy ki ül a magas széken (áááá, a kis naív), Csongi etetőszékét pedig megörökölte Nimi, már fel is avattuk.
  • Ismét 2 orchideám virágzik. Vagyis még csak a bimbók látszanak, alig várom, hogy kibontsák szirmaikat.
  • Nándit a héten úgy felpofozta az óvónéni, hogy az asztal adta a másikat (akartam erről egy hosszabb posztot, de egyelőre érlelem magamban a gondolatokat - és kíváncsian várom a kommenteket, megjegyzéseket)

  • Nimi 1 hete felül, 2-3 napja teljesen egyedül, kitámasztás nélkül is ül egyhelyben. Ez a kedvenc pozíció most, 20-30 percet is elücsörög, elbíbelődik. Már egész jól mászik, igaz, még nem összerendezett a mozgása, de már alakul.

1 megjegyzés:

  1. Mi történt? Mi volt a kiváltó ok? Hüje ez a nő? Beszéltél Vele? Lehet, hogy feljelentem?

    VálaszTörlés