2010. október 9., szombat

"...ha még egyszer végigmegyek rajta, nyávogni fog minden macska"

Néphagyományörző óvoda lévén a nagycsoportosok felléptek a szüreti mulatságon, felvonuláson.
Nagyon tartottam tőle, mert Nándi nem az a szereplős fajta (és akkor nagyon finoman fogalmaztam), így felkészültem a legrosszabbra is (csak áll bambán és az orrát túrja... volt már rá példa...)
DE! Most táncolt! Igaz, ehhez kellett az, hogy a táncpartnere helyretegye néha, mutassa, mikor mit kell csinálni.

Szegények, nagyon elfáradtak, mert 3 helyszínen léptek fel, ráadásul az első helyen nem indult a cd, így várniuk kellett 20 percet (addig másik csoportok táncoltak)  Aggódtam, mert Nándi nehezen tűri a várakozást, de most elég jól átvészeltük. Énekelni nem énekelt (pedig tudom, hogy az összes verset és dalt tudja, mert itthon spontán előadta)

A nap gyerekszája (a címen kívül, Nándi így szokta befejezni az A szántói híres utca kezdetű nótát): mondom neki, hogy még most felléptek, aztán megyünk a lovaskocsival. Erre ő: hova lépünk fel???

Kicsit sajnálom, hogy a kamerába nem tettem cd-t, most lehetett volna kicsit videózni, de képeket természetesen csináltam:
Közeli
Táncra várva
Dzsenike és Nándika
Vigyori
 Jól megforgatja (kérdés, hogy ki kit)
Össztánc a másik ovival
A 2. helyszín
Dáridó
 Csuhajja

1 megjegyzés:

  1. Nandi!

    Igazi fess fiatalember lettel!
    Annyira pasis vagy mar es annyira jokepu!
    Es szerintem Te hasonlitasz legjobban Anyacskadra!

    VálaszTörlés