2010. október 6., szerda

Piros, piros, piros...

Nándi pirosmániája kiverte nálam a biztosítékot.

Nem elég a piros póló, piros pulcsi, piros alsógatya, a legújabb, amivel nyaggat: vegyek neki piros kantáros nadrágot. Lehetőleg piros versenyautó legyen rajta. Mondtam ugyan neki, hogy kisfiam az kicsiknek való ... blablabla ... nehéz felvenni ... blablabla ... mi van, ha gyorsan kell menni wc-re ... blablabla ... és egyébként is hol találok én neked 110-es piros kantáros nadrágot virágok, fodrok, és Hello Kittyk nélkül???

Minden nap megkérdezi, hogy vettem-e már piros kantáros nadrágot. Hát még nem... De rajta vagyok az ügyön...

2 megjegyzés:

  1. ---nem a témához tartozik, de a hátteret innen vettem: http://darabka.blogspot.com/ ---

    VálaszTörlés
  2. Riasztottam a boltosokat a nadrág ügyben!
    ap

    VálaszTörlés