2011. május 18., szerda

Elmaradás...

Nagyon sok a restanciám. Annyi mindenről akartam írni, de a pár napos netkimaradás borított mindent.

Szóval, voltunk lovagolni. Megírtam a bejegyzést, de nem postoltam, mert a képet még csak most sikerült letöltenem hozzá:

Egy hónap kihagyás után ismét Ipor nyergében. Nagyon vártam már, 2 hete csak álltam az ablaknál és néztem, ahogy szakad az eső. Most is lógott az eső lába, de legalább nem esett.
Nándi Winnetouval sétálta végig az ilyenkor szokásos nagykörét, én pedig Ipor nyergében egy "fincsi"-t mentem. Csak semmi strapa, vagy megerőltetés*. Kis laza séta, némi tornácskával. Na, jó, azért a hajolj előre, karold át a ló nyakát, majd ülj fel résznél kiderült, mennyire puding vagyok - az átkarolás még ment is, nade a felülés inkább feltápászkodásra hasonlított, hangos nyögések közepette. R. meg csak röhögött :))) . 10 perc "örömlovaglás" után átadtam a nyerget Krisztinának.

Ma** az ovis lovagláson R. új elemekkel villantott. Na, jó, már pár hete csinálják pl, hogy először nem felül Nándi a lóra, hanem hason fekszik keresztbe, mintha egy liszteszsák lenne. (ezt nem fotóztam, mert mire odaértünk a kerítéshez és előszedtem a gépet, már fel is ült) Aztán némi karikás gyakorlat után jött a feltérdelés (ezt már régóta csinálják), majd elengedte a kapaszkodót és fél kört fél kört mentek úgy, hogy nem kapaszkodott! Nagyon büszke voltam rá!


Aztán: kollektíve lebetegedtünk. Úgy családilag. Toljuk a vitaminokat, lázcsillapítókat, pre és probiotikumokat, köptetőket és társaikat.

Aztán: megvettük a jegyeket a FEZEN-re. Nem vagyunk nagy fesztiválozók (a Hegyaljára is jobbára azért jártunk, hogy a társasággal legyünk, ill. kiránduljunk, este csak 1-2 koncetre néztünk ki) és most is csak a Dream Theater miatt lelkesedtünk be. Én legalábbis nagyon. Elő is szedtem a régi cd-ket, az újakat alig hallgattam, úgyhogy itt is nagy a lemaradásom, de augusztusig még van idő :)

Aztán: Egy jó csomó képet akarok kirakni, a fiúkról, meg virágokról, meg mindenféléről.

Aztán: Nimi kapaszkodva, állva lépcsőzik!!!

Miről is akartam még írni??? Valami biztos kimaradt... No, majd....

4 megjegyzés:

  1. Reklám nélkül mondom: Jó orvosság az Unicum. Kellő mértékkel

    VálaszTörlés
  2. Nandi nagyon ugyes!!!!
    Es Te is, en fel se tudnek ulni a lora:-)))

    Gyogyuljatok meg, vuduvuduvuduvudu!!!

    Jujjj,most lehet nagyon leegetem magam, hogy mennyire tudatlan vagyok, de nekem fogalmam sincs a Dream Theater milyen zenet,kiket takar:-))
    De majd jol utananezek:-))
    Es orulok,hogy lelkes vagy:-))

    VálaszTörlés
  3. Kriszta: nem vagy tudatlan, a DT nem annyira populáris zenét játszik. Youtube-on sok számuk fenn van.
    Ez régi, de koncerten nagyon ütős:
    http://www.youtube.com/watch?v=cKhfkfnbAMQ
    Ez meg kedvenc album kedvenc száma (amin mindig lehet bőgni :))) ): http://www.youtube.com/watch?v=-J6PPkKBXoU&feature=related

    VálaszTörlés