2011. május 15., vasárnap

Képet egymásnak -nekem

Az előző bejegyzésben  publikáltam az oldalamat Ancsinak (jelentem, tetszett neki, ráadásul beletrafáltam a  színnel is, úgyhogy jól sikerült az első RAK-os projectem) és közben megkaptam Judit alkotását. Gondoltam ám én, hogy szépséges lesz, mert ő olyan "padlótfogós" dolgokat tud művelni, de ennyire megható oldalra nem számítottam. Ezúton is nagyon köszönöm, és kitesszük a falra, hogy mindenki megcsodálhassa.
Lámpás - RAK minyunak szrjudittól
Mintha egy varázslatos világba csöppentek volna, nem? KÖSZÖNÖM!

5 megjegyzés:

  1. Figyusztok! Ez egy mesekönybe is beleillene!

    VálaszTörlés
  2. Ezt én is kérem, hogy az asztalomra tehessem!!

    VálaszTörlés
  3. Eszmeletlen!!!
    En meeeeeeeeeeee nem tudok ilyeneket???

    VálaszTörlés
  4. Jaj de aranyos vagy, örömmel készítettem, küldöm máris! A fotóval együtt, és jujj, izgulhatok vasárnapig!

    VálaszTörlés
  5. Papi: mindjárt küldöm :)

    Kriszta: mint a mellékelt ábra mutatja, én se tudok ilyeneket :)))

    Judit: na, hát én hogy izgulok!

    VálaszTörlés