2011. május 9., hétfő

A Scrapbook.hu -n a Nemzetközi Scrapbooking Nap alkalmából (igen, ilyen is van) nagyszerű játékokat eszeltek ki a Kreatív Csapat tagjai.

Az egyik kihívás címe:  Digiből hagyományos - hagyományosból digi. A játék lényege, hogy az SB galériából ki kell választani egy oldalt és el kell készíteni az "ellenkező" módon. Mivel a hagyományos scrapbookingba még nem mertem belevágni (túl sok itthon a 3 évesnél fiatalabb, papírcetliket, anyagmaradékot, fonalat, ragasztót, flittert örömmel begyűjtő, ámde vissza nem adó gyermek) így maradtam a digitális verziónál.
Detti hagyományos technikával készült oldalát választottam, ő ezt írta róla: A képeken Hanna lányom és a Réka, a barátnőm kislánya van. 8 hónaposak voltak ekkor. Én voltam hamarabbra kiírva, végül a sors úgy hozta, hogy Réka született meg 6 nappal korábban. A képek színvilága miatt annyira adta magát a zöld-lila párosítás.
6 nap korkülönbség  

Én kicsit fiúsabbra vettem a színeket, de a szerkezetet igyekeztem megőrizni. A képen Nándor és a barátnőm kisfia Ákos. Eredetileg egy napra voltunk kiírva, de a sors úgy hozta, hogy Nándi 8 nappal hamarabb született, mint Ákos. A képen 4 hónaposak.
Felhasználtam köszönettel: 
háttér: Bóbita és Jaelop design
gombok: Jaelop design, Beedee, Scraplandia


A másik oldalt még múlthéten elkészítettem, ez Beszteri kihívására (Anya és gyermek) készült. Nagyon szeretem ezt a "hangosképet", mert szinte hallom, ahogy Nándi kacag rajta : 
Felhasználtam köszönettel: Altalena hátterét, Beszteri virágjait és Friendlyscrap keretet.

1 megjegyzés:

  1. Az Akos-Nandi kep meghato es annyira jo visszaemlekezni!!
    Eseseses- HIRESEK VAGYUNK!!!:-)))

    A masodik meg meghatobb es en is hallom Nandi kacagasat:-))

    VálaszTörlés