2011. július 14., csütörtök

10 év

Tessék nekünk gratulálni, ma van a 10 éves házassági évfordulónk. Tádááááám.
A jeles napot sem nem ünnepeljük különösebben, de éppen kapóra a jött a Cewe eheti kihívása, ahol esküvő a téma. Először ezt az oldalt csináltam: 
Felhasználtam köszönettel: Rainbow Kata Vintage Wedding készletét.

Aztán arra gondoltam, csinálok egy színes(ebbet) is. Ha lenne fotókönyvünk (ami nincs, mert akkoriban még nem volt ennyire divat), ilyen lenne a borítója:
Felhasználtam köszönettel Krisssz QP-ét és egy textúrát.

4 megjegyzés:

  1. Összedőlhet fenn a magas ég, leomolhat minden ami ép,
    egy a fontos, hogy te szeress, minden más, csak semmiség.
    Veled alszom, veled ébredek, testem láng, ha hozzám ér kezed,
    lehet minden, csúf a földön, ha szeretsz, nekem már minden szép.

    Olyan ember voltam én, aki élt csak könnyedén, vonzott minden csillogás,
    hittem ez lesz végzetem, senki nem segít ezen, soha nem leszek már más.
    Aztán fordult a világ, hordanék bohóc ruhát, ha te tőlem ilyet kérsz,
    lila hajat hordanék, érted bármit megtennék, bármit amit tőlem kérsz.

    Összedőlhet fenn a magas ég, leomolhat minden ami ép,
    egy a fontos, hogy te szeress, minden más, csak semmiség.
    Örök életet élhetnél velem, várna ránk a kéklő végtelen,
    mert a földi boldogságtól, halhatatlan lesz a szerelem.

    VálaszTörlés
  2. Csak így tovább Gratula!!!!

    VálaszTörlés
  3. Isten éltessen benneteket,békességben,szeretetben,egészségben

    VálaszTörlés