2011. július 29., péntek

Alkotói válság

Vagy valami olyasmi. Összeraktam az egy hét múlva induló blogtrainhez a kis készletemet és onnantól (kb másfél hete) teljesen kialudt a szikra.
Csak rakosgatom pakolgatom az oldalra az elemket, a háttereket, aztán ugyanazzal a lendülettel törlöm, mert nem tetszik. Próbálok keretet, maszkot, template-et, nézem a korábban inspiráló oldalakat és most leginkább az van bennem, hogy "húúúúú, de klassz, de én ezt se tudom megcsinálni", és nem az, hogy "aztaaaaaaa, de jó, minnyá kipróbálom én is"
Így voltam a Cewe heti kihívásával is, ahol képöregítés a téma. Először fotót se találtam (pfffff, nem mintha nem lenne kismilliárd fotó gépen, külső storage-on, pendrive-on, cd-n, dvd-n, fényépezőgépben, telefonon, akármin), aztán tegnap kitaláltam melyiket, gyorsan kész is lett az "öregítés", de egyszerűen nem tudtam oldalba foglalni. Sokadik próbálkozás után feladtam. Ma végülis a Friendlyscrap oldalon találtam letölthető freebie hátteret, amit egy kicsit átalakítottam (a virágok alá "csúsztattam" a fotókat) és  feliratoztam (amivel mellesleg nem vagyok elégedett, de már nem volt türelmem még húszféle betűtípust kipróbálni, forgatni, újrarendezni stb) Azt már meg se említem, hogy a színeket is összehozhattam volna...
A végeredmény:
Felhasználtam köszönettel: Friendlyscrap hátteret és Krisssz overlay-ét

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése