2011. július 4., hétfő

Elázva Nyíregyházán*

Szombat estére nyíregyházi barátainkhoz voltunk hivatalosak, kerti-partival megünneplendő a házigazda szülinapját, illetve a lakáshitelük utolsó részletének elutalását volt tehát ok az ivásra. Bár az egész családot szívesen látták volna (mondjuk a következő alkalommal már nem biztos), mi tutira mentünk: saját szórakozásunk biztosítandó a gyermekeket a nagyszülők gondos felügyeletére bíztuk**
Szombat délután leparkoltunk a Zuram húgáéknál, ők Nyíregyházán laknak és felajánlották, hogy alhattunk náluk (hálás köszönet ezúton is), sógor még ki is vitt minket a tett helyszínére és este értünk is jött, hogy ne kelljen nekem vezetnem. Kis színes előjátékként majdnem a romatelepre tévedtünk, mert Zuram félrehallotta az utcanevet a telefonban, de végülis rendben megérkeztünk.
És innen inkább csak címszavakban és képekben nyilatkozok, úgyse lehet mindent elmesélni: "szolid" vacsora (bográcsgulyás - nagyon finom volt), némi alkohol (Csabi sörözött, én Mojitot ittam), beszélgetések, röhögés, sztorizgatás a főiskolai évekről (amikoris én még javában az általános iskola padjait koptattam...), szakadó eső, kutyafül, nyuszifül, Bosch(?) kockázás***, sült hús, internetes társkeresés, munkahelyi helyzetértékelések, búcsúzkodás.
Nem csináltam túl sok képet, és mivel szinte mindegyiken rajta van a Zuram (aki ugye nem szívesen szerepel), így itt van nektek, nekünk egy kutyafül, és egy csendélet.


 Köszönjük a meghívást, én személy szerint nagyon jól éreztem magam!!!




*Mindenki döntse el, hogy a szó szoros, vagy átvitt értelmében gondoltam...
**írhatnám azt is, hogy lepasszoltuk...
***a játékszabályt azóta se sikerült megértenem, így az első kör után menekülőre fogtam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése