2011. július 10., vasárnap

Lovi

Egy héttel el vagyok maradva blogolás ügyileg. Pedig minden nap történt valami, amit érdemes lenne elmesélni, de nem akartam csak pár sorokat irogatni, így csak gyűltek, tornyosultak a hullámok, amik végül összecsaptak fejem fölött és most rátokzúdítom az elmúlt hét eseményeit. 

Kezdve az egy héttel ezelőtti lóversennyel.
Végül csak eljutottunk a Derbyre. Nagyon hűvös volt az idő, a gyerekeknek is hamar elfogyott a türelme, így végülis csak néhány futamot vártunk meg, anyummal és a gyerekekkel hamarabb eljöttünk. Zuram és apukám még maradtak és a derby futamát is megvárták. (én is szívesen maradtam volna, de a kölkök már nagyon nem bírták) A marcona időjárás ellenére elég sokan voltak, sőt, ahogy közeledett a nagydíj futama, egyre többen. Nem vagyok elég extrovertált ahhoz, hogy nyílt színen üvöltözzek vadidegen emberek előtt számomra ismeretlen lovaknak, de ahogy egy-egy versenynél a lovak a célegyenesre fordultak egyre inkább felbolydult a tömeg, és annyira magával ragadta az embert az egész hangulata, hogy azon kaptam magam, hogy én is azt kiabáltam: "Ne  fogd vissszaaaaaaaaaaaaaa". A hangulat azért megcsapta Nándit is, minden futam előtt megbeszéltük, kinek szurkolunk (én nagy szakértőként a lovak neve alapján választottam - Nomen est Omen alapon, és komolyan mondom, dobogósok lettek mind. Kivéve talán Amfetamin, aki nevével ellentétben nem tartotta sokáig vezető pozícióját.
És akkor némi képes hangulatjelentés:
Amíg a felnőttek megszakértik a Turfot, addig én nézelődök egy kicsit

Adok neked is egy kis pattogatott kukoricát




Bújós


Apum kedvenc zsokéja (Németh Sándor - Törökszentmiklósról elszármazott)

Elstartol (az egyik) mezőny

Vágta a futam elején...

...és a végén


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése