2011. szeptember 25., vasárnap

II. Cewe Scrapbook Konferencia és Szakmai nap...

...volt a fedőneve a tegnapi csajos összeröffenésnek, szolid beszélgetős-vihogós, pogácsaevős partinak.

Juuuuuj, nagyon izgatott voltam, mert senkivel sem találkoztam még személyesen (az "I. Szakmai napról" lemaradtam) Rögtön az első néhány percben Margó (Juma) megríkkatott az idézetével, amit ajándékba kaptam tőle - annyira betalált. Mondtam is neki, hogy milyen szörnyű, hogy eljövök szórakozni és bőgnöm kell... És kaptam még egy csomó kis meglepit, ezúton is pusszantás mindenkinek érte!
A csoportkép után (lásd alant) egy kis meglepetést nyújtottunk át közösen Krisssznek, aki tulajdonképpen összefogja az egész társaságot a neten. A kölcsönös meghatódás és párás tekintetek után asztal mellé ültünk és csak dumáltunk, dumáltunk, dumáltunk, közben jókat röhögtünk. A rutinosabbak fotókönyvet is hozta, így lehetett szakmailag továbbképződni, inspirálódni. Mindezt este 10-ig műveltük (a büféslányka elég morcos is volt ránk...), majd könnyes búcsú után, hímzett zsebkendőnket lobogtatva, tollas kalpagunkat lengetve   elindultunk hazafelé. Mármint mindenki a saját háza felé.

Én még megálltam a rakparton fotózni (mert máskor nem nagyon van alkalmam a kivilágított Parlamentünket és a Lánchidat - fotót lásd szintén lentebb) és persze alig várom, hogy Krisssz felpakolja valahova a szuperséges képeit :)))) )

Következő szakmai nap áprilisban várható, addigra lehet, hogy én is összerakom a készülőbenlévő meglepi fotókönyvemet, és büszkén mutogatom majd mindenkinek :)

Csoportkép (egy kis trükkel, hogy mindenki rajta legyen, aki ott volt)

Gólya előad  (Óda... meg egy kicsit vissza is)

Krisssz meghatódik

Másik szemszögből is (köszönet a fotóért Kmonalinak)

A meglepivel

Itt kicsit jobban látszik a mű, ami egyébként vászonkép, házifeladatként mindenki csinált magáról egy oldalt, amit csak Krisssz elemeivel és papírjaival lehetett díszíteni. Ezek a képek kicsit felturbózva, összedolgozva, hozzáfestve, mindenki beleadta szívét lelkét, a Cewe labor megcsinálta és tádáááám:

Az én részem külön:

Minyu vigyorog (mi mást csinálna - köszönet a fotóért Krisssznek)


Még egy kis fotózás (csak azért nem szemből, mert lenn álltam meg az alsórakparton és ott pont egy hajó horgonyzott, kitakarva ettől az ÉN panorámámat....):

És mielőtt lemennétek hídba...

8 megjegyzés:

  1. Klassz buli lehetett! Helyileg hol volt? A Duna parti képek szuperek lettek!

    VálaszTörlés
  2. Vasas sportcsarnok, III.ker. Folyondár utca - gondoltam is rád, és elfelejtettem lefotózni a Vasas jelvényt, pedig ott volt a büfénél... Ehhh, majd legközelebb.

    VálaszTörlés
  3. Csodás az összefoglaló, nagyon örülök, hogy személyesen is találkoztunk! Az esti képel csodásak!!!! (Bezzeg az én uram nem állt meg, pedig megkértem :(

    VálaszTörlés
  4. Szia Minyu! Én is nagyon örülök, hogy személyesen meg ismerhetlek. Nagyon szépek a képek. puszantás

    VálaszTörlés
  5. Szívből örültem, hogy személyesen is találkoztunk!!!:-)) Annak is nagyon örülök, hogy jól érezted magad, annak ellenére, hogy csak könnyed beszélgetésekre ad lehetőséget egy ilyen "tali". Talán éppen ezért is érezzük jól magunkat, mert sokat rityegünk-rötyögünk azzal az örömmel, hogy együtt vagyunk!!! Gyönyörűűűűűűűűségeket fotóztál!! De én azt, hogy tudsz fotózni, már a régebbi fotóidon is megállapítottam! Legközelebb -remélem- a videoscrap-pen találkozunk Minyu!:-)))) Akkor megpróbállak megnevettetni:-))

    VálaszTörlés
  6. De jóóó lehetett Nektek!!
    Ilyenkor sajnálom, hogy igen messze lakom.....

    VálaszTörlés
  7. Ott még voltam is vívni. (legalábbis a 60.as évek végén)

    VálaszTörlés
  8. Ebben az az egészben az az egyik szuperség a sok közül, hogy én meg voltam győződve róla, hogy már találkoztunk:)) Köszi, hogy jöttél, és itt is köszönöm a meglepit:)) Ha előbb nem, áprilisban találkozunk!

    VálaszTörlés