2011. szeptember 25., vasárnap

Mai lovaglás

Újra a tanyán a fiúkkal. Nándi kezdte a lovaglást, most nem tornázott, hanem csak sétáltak, holnap ugyanis újból lesz ovislovaglás, tornával. Míg ők kinn voltak, R. felnyergelte Iport, én nyeregbe pattantam, és mikor visszaértek Nándiék, Csongi ült fel Winnetoura. R. mondta, hogy még sokat kell erősödnie, itt kibukik, hogy pici (mármint a koránál kisebb), de a lovastorna pont jó lesz erre is, hogy erősödjön kicsit. 

Én most először ültem újra Ipor hátára,  mióta lovagoltam más lovon is. Kíváncsi voltam, lesz-e változás, jobban tudok-e majd menni, milyen érzés lesz újra Iporral stb. Nos, minden várakozásomat túlszárnyaltam/tuk. 10 percet csak sétálgattunk a karámban, amíg Csongi lovagolt Winnivel, majd ügettünk egy kicsit futószáron. Nos, azt hiszem, ez volt a legjobb eddigi ügetésem, igaz, max 2 köröket mentünk, de apróbb hibáktól eltekintve teljesen jó volt. És sokkal-sokkal könnyebb volt Iporral ügetni, mint Nanával vagy Tamarával, nem tudom, hogy amiatt, mert az ő ritmusát szoktam meg, vagy erősödött a lábam, vagy itt is a méret a lényeg?! Egyúttal felavattam az új lovaglókesztyűmet, amit a Zuramtól kaptam névnapomra (erről még nincs képem, de szép fehér, nőcis, bőrös)

És akkor képek a fiúkról:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése