2011. október 24., hétfő

Őszi

Bóbita új készlete már kapható a Scrapinsidernél! Fantasztikus papírokkal, és elemekkel, igazi őszi készlet, némi halloween-el.
Én még mindig nem érzem magaménak a halloweent, mint ünnepet, bár minap majdnem rábeszéltem a Zuramat, hogy faragjunk tököt (az oviban egyébként van családi tökfaragó verseny), de mivel elég szilárd ellenállásba ütköztem, nem is firtattam.
Így Bóbita készleténél inkább az őszre koncentráltam, bár utólag rájöttem, nem annyira látványosan őszi képet választottam, a tavalyiak jobban mutatnának... Az oldal elrendezését Oslitól néztem le, így kicsit olyan, mintha hagyományos technikával készült volna, bebújtatva egyik papírt a másik alá. Valahogy még így sem érzem késznek, de most ennyire futotta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése