2011. október 30., vasárnap

Videóscrap 2011.10.29.

A videóscrap ezúttal videózás nélkül telt, cserébe viszont zenés vacsoraestté avanzsált át (igaz, a vacsora azóta sem érkezett meg a fénypostával... Krisssz, szójjá má a gyereknek, hogy nem ért ide a túrógombóc! - aki nem érti, semmi baj, ez a videóscrap lényege. Alkotunk és közben nem vagyunk teljesen normálisak.
Nos, a kötelező elemek listája (lufi, bögre, szárny, figura, üvegcse, címfelirat) szinte mindenkit fantasy oldal készítésére sarkallt. Nekem is ez volt az első gondolatom, majd az, hogy semmilyen fantasys készletem nincs itt. Otthon sem (sürgősen be kell szerezzek néhány Lorie Davison cuccot, csak én vagyok ilyen elavult, hogy még egy készletem sincs tőle. Szörnyű ez, érzem, hogy meg kell vennem. Bizsereg a tenyerem. És egyébként is, mindjárt itt a karácsony...) Úgyhogy letettem a fantasyról,viszont eszembe jutott, hogy a lista nagyrésze már megvan valamelyik korábbi oldalamon. Pechemre nem találtam meg minden korábbi oldalamat, így kénytelen voltam rátenni még egy üvegcsét, és Beedee édibédi babalányát, háttér pedig Jaelop designtól. Pedig mekkora lett volna már, ha csak a címfelirattal kell vesződnöm... :) Végül annyit elpepecseltem, hogy ismét utolsónak töltöttem fel, a lányok már csak rám vártak, így inkább nem árnyékoltam, nem cifráztam tovább...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése