2011. október 13., csütörtök

Ferdinándi scap

A héten a Cewe kihívás kapcsolódik a Blog Action Day-hez. "A Blog Action Day mozgalom 2007 óta hívja fel a világ bloggereit, hogy egy bizonyos napon globális fontosságú témáról írjunk. Korábbi témáink voltak a víz, az éghajlat változás és a szegénység, és több mint 10.000 blogger vett részt a kezdeményezésben. Az idei évben október 16.-án fog zajlani a Blog Action Day a téma pedig az élelem lesz." A témajavaslatok elég tág határokat szabnak, kezdve a kedvenc ételtől az alultápláltságon át a gyorséttermi kajáig bármi, ami az étellel, élelmezéssel kapcsolatos. 
A hivatalos oldalra nem tudtam regisztrálni (nemtom, miért, de végülis annyira nem is erőltettem...), így csak a "heticewére" nevezem be, az oldalt, amin kedvenc receptemet örökítettem meg. Elég apró betűs, nehezen olvasható, aki érdeklődik, itt már leírtam a receptet, pont egy éve.
Felhasználtam köszönettel Beszetri template-jét, Beedee Little Piece of Blue papírjait és virágját, valamint Rainbow Kata kacskaringóját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése