2011. október 10., hétfő

Tegnapi lovaglás

Nagyon hideg volt tegnap reggel. Na, jó, teljesen októberi időjárás volt, csak a 25 fokos szeptember után elég hűvösnek tűnt. Jól felöltöztünk, de még így is előszedtem a kocsi csomagtartójából a plédet, hogy amíg a gyerekek várakoznak, ne fázzanak. 
Először Nándi lovagolt, most csak "fél" nagykört mentek, a hideg miatt, de Nándi végig a szárat fogta, nem a kapaszkodót :)

Majd Csongi pattant nyeregbe.  Mostmár sokkal ügyesebben ül, nem anyira billeg, csak az elején kellett kicsit tartani, amíg meg nem találta az egyensúlyt.

Végül én mentem Iporral néhány kört. Eleinte meg-megállítottam, mert csapkodta a fejét, azt hittem, bakolni akar, ráadásul megijedt néha, ahogy a gyerekek a takarót lobogtatták előtte. A végére viszont olyan jól belejöttünk, hogy 3-4 kört mentünk egyfolytában ügetésben. Nagyon jó érzés volt, és egyáltalán nem fáradtam el, mint korábban.

1 megjegyzés: