2012. július 3., kedd

Programok képekben és szóban

Jó világom van, nyaralok. Itthon, de gyerekmentesen.

Pénteken-szombaton lovaglás: ismét nagyon élveztem, sokat tanultam, feltöltődtem.
Vasárnap 90. Magyar Derby: iszonyat meleg volt, ráadásul az Zuram nem érezte valami jól magát, mégis egy hős volt, hogy a kedvemért eljött. A szurkolók (a régi és az új lelátón):
És a lovak:

Hétfőn mozi: Prometheus 3D-ben. 8-an ültünk összesen a teremben. Nos, aki ismer, az tudja, hogy szeretem az izgalmas filmeket, a sci-fit is imádom, de az ilyen "csápos cucc belemászik a szádba és ott kikel" dolgokért annyira nem rajongok. Mégis én ajánlottam a Zuramnak, hogy ezt nézzük, mert tudtam, hogy ő kíváncsi rá. Nagyon látványos volt (és nagyon hangos).

További tervek:

Kedd uszi: ma estére úszást terveztem. 

Szerda délutáni fagyizás: Zita barátnémmal

Csütörtök egyelőre szabadprogram, de talán aznap is elmegyünk usziba...

Péntek lovaglás: Pankánál :)

7 megjegyzés:

  1. Érezd jól magad! Jó szabadságolást! Csabinak külön köszönet!

    VálaszTörlés
  2. Szombat: Balaton-átúszás? hm? :) ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Höhö, ahhoz én már nagyon punya vagyok! De neked hajrá!

      Törlés
    2. :) dehogyis!
      ma még edzel kicsit, és GO!!!! ;)

      Törlés
  3. ja és még azt is odagondoltam, hogy a 3 kölök mellett tuti nem lehetsz punya ;) kizárt dolog :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áááá, szárazföldön még jó vagyok, de vízben hamar fogy a szussz.
      Nameg ma elnapoltuk a lovaglást, mert mire odaértem dörgött-villámlott és a lovak elég nyugtalanok voltak (én meg gyáva nyúl...) úgyhogy holnap délelőtt megyek pacigolni kicsit :)

      Törlés
    2. :)
      akkor majd jövőre, addig még van időd gyakorolni is ;)

      Törlés