2012. július 7., szombat

Scrap-es oldalak

Megint van pár megmutatnivaló scrap-es oldalam.
Pl múlt heti Cewe kihívásról. Scrap-es berkekben villámgyorsan elterjedt egy tutorial (egyfajta technika részletes bemutatása), mert viszonylag egyszerűen borzasztó látványos oldalt lehet készíteni. A technika lényege, hogy egy fotót akvarellszerű, pacsmagolós, festegetős hatásúvá tegyünk. Mivel ennyire népszerű lett (komolyan minden scrap-es galériában megjelent jópár), így Krisssz ezt tűzte ki a kihívás témájául. 
Az én oldalam ilyen lett (ha a kép ismerős, akkor az nem a véletlen műve, már Vickyék fotókönyvénél alkalmaztam ezt a technikát ugyanerre a fotóra):
 
Credits: Bóbita Design, Natalie Design, cím fontja: Xirvena, fotó: minyu

Ezen a héten pedig mindenki szabadjára engedhette a fantáziáját, mindenki azt csinál, amit akar, de legyen egy konkrét téma, és lehetőleg ne ismétlődjenek ezek. Én az OOB-t választottam, ami az out of bound rövidítése és nagyjából azt jelenti, hogy lépjünk ki a keretek közül. Ezt alkottam mintapéldánynak:
Credits: Anna Aspnes - Artplay Palette, Simple Girl Scraps - SweetTweet
fotó: minyu

 Aztán a héten Simple Girl Scraps arra kérte a kreatív csapatát, hogy készítsünk, mutassunk "hazafias" oldalt, ezúttal nem szükséges az ő készleteit használnunk, egyszerűen csak inspirációs oldalt vár, július 1. ("Kanada-Nap") és 4. (a jól ismert amerikai Függetlenség Napja) kapcsán. Nos engem úgy nagy általánosságban nem szokott meghatni a "fületlenség" napja, úgyhogy maradtam jó magyar hazafi és egy március 15-és oldalt kreáltam septiben.

Felhasználtam köszönettel: Ruccola Design, Anna Aspnes, Rainbow Design, template: Kristin's ScrapDesign

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése