2012. július 7., szombat

Vágtáztam!!!

Igen, igen, én! Vágtáztam! Lovon! És vagy 1 egész kört!
Nahh, ha ezt valaki nekem 3 héttel ezelőtt mondja, simán kiröhögöm. Sőt, körberöhögöm. És ha nem lennék annyira jólnevelt, akkor most azt írnám csupa nagy betűkkel, hogy beszarás, öregem, én vágtáztam! De persze nagyon jólnevelt vagyok, úgyhogy ezt csak úgy odagondolom a sorok közé, nem írom le...
Hatalmas élmény volt. Gondolkoztam, hogyan írjam körül, de elég nehéz. Talán mintha egy óriási vízicsúszdára ülnél fel. Gyors és lendületes, egy icipicit talán rémisztő is (egy tizedmásodpercig), de felemelő és egyben megható. Jól van, gondolom most a tapasztalt lovasok mosolyognak rajtam...
És akkor délután eszembe jutott a Mastercard reklám. Életet lehelltem az itteni (T.miklóson vagyunk) Gimpbe és gyorsan összeraktam ezt az oldalt (a fotó nem ma készült a vágta alatt, de szintén én és Herceg vagyunk rajta): 
Felhasználtam köszönettel: Beedeesign-Otthon blogtrain és The Scrappy Cat-Daydreams&Wishes Mini
Cím fontja: Janda Apple Cobbler

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése