2012. július 23., hétfő

Új oldalak

Megint elmaradásban vagyok, habár legtöbbször összevárok több scrap-es oldalt, hogy itt egyben mutassam be.
Elsőként egy promó oldal Bóbita Design-nak, akinek most jelent meg az új készlete, a címe Sunshine. Az oldalamon Nándi és az ő mosolya:

És van egy másik oldalam, ez szintén Bóbita egy készletével készült. A ZigZagScrap  (ez egy netes scrap-es bolt) 4 éves szüninapját ünnepli és ezalkalomból játékokat szerveztek a fórumon. Az egyik ilyen játékba én is beneveztem, ez a scraplift-chain volt. A játék lényege, hogy a benevezettek a listán előttük lévő emberke galériájából kiválasztanak egy tetszőleges oldalt, amit "liftelni" kell (az oldal egyfajta inspiráció lesz, nem kell teljesen lemásolni, elég csak az elrendezést, hangulatot stb átvenni) Na, a listán előttem Dany szerepelt és ezt az oldalt választottam tőle:
Azért választottam a fenti oldalt, mert egyrészt így tudtam használni Bóbita Naturally készletét (amivel csak egy nagyon minimálos oldalt csináltam legutóbb) Másrészt megfogott a kis kártya szövege: focused & photographed, én ezt adtam címnek is az én oldalamnak. Harmadrészt pedig oldalba tudtam foglalni a legutóbbi rovaros fotómat :) 





1 megjegyzés: