2018. október 5., péntek

Lisszabon 4.nap

Mivel a repülő indulásáig gyakorlatilag egy egész napunk volt, így hétfőre kirándulást terveztem Lisszabonon kívülre. Autót béreltünk, már előre lefoglaltam, és reméltem, hogy tényleg Fiat500-ast kapunk, mert Zuramnak nagyon tetszik és még sose ültünk ilyenben. 

Elkocsikáztunk Cabo da Roca-ig. Engem szíven ütött a tengerpart masszivitása és lenyűgözött a látvány. 


Pont jókor érkeztünk, mert mikor odaértünk, csak 2 busznyi turista nézelődött, induláskor viszont már legalább 8 busz érkezett.
Mivel még mindig volt időnk, így elmentünk Sintrára, ahol egyenesen a Quintra da Regaleira-hoz mentünk, a palotát kihagytuk. Időnk valószínűleg lett volna rá, de a titokzatos, varázslatos park jobban vonzott. Sajnos elég messze tudtunk parkolni, így a hegymászást-hosszú sétát itt sem úsztuk meg. Az egész park olyan, mintha meseországban járnánk, különleges növények, szökőkutak, kőből faragott padok, tornyok, lépcsők. Egy egész napot el lehetne itt tölteni!


Mivel nem tudtuk, milyen gyorsan érünk vissza és a kocsileadás mennyi időt fog igénybe venni, így időben elindultunk és jó korán érkeztünk meg a reptérre. A gépünk is késve érkezett és késve is indultunk, így hajnal 1-re értünk Budapestre.

IMÁDTAM ezt a 4 napot! Hamarosan jövök egy zenés összeállítással, addig is: menjetek Lisszabonba, fantasztikus élmény!

1 megjegyzés:

  1. Most visszanéztem hozzászólásom lemaradt!?
    Szóval! Sok ilyen kiruccanást pihizést, elfáradást, élményt kívánok!

    VálaszTörlés