2021. szeptember 9., csütörtök

Aeropark éjszakája

 Úgy esett, hogy az Aeropark éjszakája is szeptember 4-én volt. A programok (beszélgetések, gépbemutatók) jelentős részét inkább kora estére szervezték, így gondolkodtam fél 11-kor, hogy érdemes-e kimenni, de végülis nem bántam, hogy arra kanyarodtam a Cewe tali után. (vicces volt egyébként, mert már a Folyondárnál lestem a gépeket, mert tudtam, hogy a LI2 is repül aznap. A végén már a lányok is azt hallgatták, mikor fordul arra, hogy le tudjuk fényképezni)

Az Aeroparkban sokkal több gépmadár nyitva volt, mint egyébként és ült ott egy egykori pilóta, vagy karbantartó*, aki részletesen tudott mesélni. Kicsit sajnálom, hogy én ilyenkor megkukulok, és értelmes kérdéseket nem tudok feltenni, utólag egy csomó minden eszembe jutott. De pl az IL-14ről nagyon sokat megtudtam és nagyon kedves volt az ottani "idegenvezető". A TU134-esnél még a navigátor ülésbe is be lehetett kucorodni, ami egyébként meglepően kényelmes volt az én magasságomnak, szerintem még bő 20 centivel több is elfér volna a fej-láb vonalban. Nyáron érkezett egy MIG21, amit még most csinosítgatnak, meg is simogattam, de nem volt türelmem kivárni a sort, hogy beüljek. (mire az idősebb korosztály is felmászott a létrán, beül, lefotóz, lemászik....)  A TU154-esnél a hölgy roppant goromba volt és már éjfélkor kitessékelt mindenkit, (pedig a program hajnal 1-ig tartott, és még nézelődtem volna és ott spec.kérdésem is lett volna), így inkább haza is jöttem.










Szuper program volt, az Aeropark egyébként is az, és ha tehetitek, kössétek össze reptérlátogatással, amikor sokkal több helyszínre be lehet menni a reptéren belül, olyan helyekre is, ahova egyébként nem.



-----------------------------------
* Ki látta a Csatahajó filmet? Egyébként tipikus hálivúdi, önajnározós, de nagyon látványos klisé film, zéró mondanivalóval, viszont baromi jó zenével és egy két jó poénnal. Na, ebben van az a jelenet, amikor a USS Missouri múzeumi csatahajón előjönnek a nagyöregek, kicsit ilyen érzésem volt itt is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése