2021. szeptember 19., vasárnap

Apája mondta

 Zuram átesett a tűzkeresztségen, ugyanis egyidőben volt a legkisebb és a legnagyobb gyermek szülői értekezlete, és mivel még nem tudok egyszerre jelen lenni 2 helyen (de már dolgozok az ügyön) így kénytelen volt bevállalni az online szülőit. Még jó, hogy Ádám bá, Nándi osztályfőnöke zoomon tartotta, így én tudtam menni Anna nénihez az áltsuliba.  

Mai beszólása: most, hogy láttam, hogy néz ki Ádám bá hogy néz ki, vajon tudja az anyukája, hogy tanárbácsisat játszik napközben? 

Ki találja meg az osztályképen?



Szó mi szó, kölyökképű és szemtelenül fiatal, ahogy Nimród új osztályfőnöke is, aki tavaly diplomázott a főiskolán :)



5 megjegyzés:

  1. Én vagy a jobb szélsőre vagy a középső fiatalemberre szavazok. Ird meg melyik az!

    VálaszTörlés
  2. Na jó , mivel csak én válaszoltam, :) de melyik az?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaa, :) jobb szélső. Kicsit azért elkülönült, hogy ne olvadjon be a gyerekek közé :D :D :D

      Törlés
  3. ha nem lett volna döntés kiírva, én is nyertem volna.

    VálaszTörlés