2021. szeptember 28., kedd

Mai szürreális dilemma

 Alig hiszem el, de az elkövetkező 3 hónapban nincs olyan előadás a Budapesti Operettszínházban, amire be tudnám váltani az elmaradt JVI jegyeimet*. Nincs olyan előadás, amit úgy istenigazából, szívesen megnéznék. Nagy duzzogva bevállalnám mégegyszer a Pendragont, vagy az Istvánt, de egyikre sem jó az időpont, vagy a szereposztás ugyanaz, mint amivel láttam, így meg*...

Pedig hálás lehetnék a jegyirodás ügyintézőknek, mert a jegyvisszaváltás szeptember 1-el befejeződött, de ez az infó engem elkerült. Csak vártam és vártam, hátha pótolnak majd. Hát nem pótolnak. De ma felajánlották, hogy októberre vehetek jegyet és beszámítják. Rendesek. csak nem tudom, mit nézzek... 


-------------------------------
*tudom, tudom, ez legyen életem legnagyobb tragédiája....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése