2021. szeptember 13., hétfő

Kép a falon

 Láttam egy szuper képet Berzsán Esztitől. Egyébként imádom a csaj stílusát, grafikai vonalon inkább a felnőtt képei tetszenek, de most olvasom a regényét* is. (és milyen vicces, hogy BE a monogramja)

Szóval láttam egy képet tőle, ami nagyon megtetszett és mivel már hetek óta tervezgettem, nézegettem, milyen képet tegyünk a hálószobába, így gondoltam, valami ilyesmi pont jól jönne. Ami személyes, de mégsem telibe röhögős, ami kicsit romantikus, de mégsem szétnyálazott és szimbolikus, de nem átlagos. 
Így született meg néhány óra alatt ez a kép, ami azóta 60x80-as méretben lóg a szobánk falán. A grafika egyébként 4 fotóból és sok-sok Photoshopból állt össze, a kép pedig vakrámás Cewe vászonkép. 



------------------------------------
*a novellás kötete jobban tetszett, a regényen szerintem még lenne mit csiszolni, több logikai baki is van benne, de ez csak abszolút magánvélemény, ráadásul még nem vagyok a végén, lehet, hogy leesik az állam az utolsó néhány oldalnál. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése