2022. november 27., vasárnap

Kellemes várakozást mindenkinek!

Advent első vasárnapja. A karácsonyi fotózások miatt én már hetek óta hangulatban vagyok, így a koszorút is megcsináltam már egy hete. Tavaly a karácsonyfás piros autó volt a középpontban (mennyit keresgéltem, mire találtam, idén meg mindenhol azt látom a polcokon) Idén a Maverick bekuckózott a hippokampuszomba (mondhatjuk azt is, hogy rákattantam), úgyhogy nagyon megörültem, mikor az Auchanban megtaláltam ezt a kicsit nyomi hóemberes repcsis dísz. Rá is írtam, hogy Dagger3, hogy egyértelmű utalás legyen a filmre, bár azt hiszem, ezt rajtam kívül nem sokan értették a családban.*

Egy régi mohás alapra tettem rá, így ezúttal piros-fehér-zöld klasszikus színekkel játszottam.


 




--------------------------------------------------
*a filmben 2 csapat indult támadásra, akiket Dagger-öknek neveztek el. Mondjuk utólag átkereszteltem Dagger 7-re, mert a Dagger 3 az ugye már foglalt, a csaj repülte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése