2022. november 19., szombat

Színházban szakítottunk

 ....ja, nem, végül nem is :) De az est címe ettől függetlenül a "Szakíts, ha tudsz" volt.

Szóval az úgy volt, hogy a miklósi műv.ház kitette, hogy lesz ez az este Szulák Andreával, Szőlőskei Tímeával és Vadász Gáborral. Én meg mondtam a szüleimnek, hogy vegyenek nekem jegyet. Ők meg vettek. Meg még másik 8-at is, mert akkor hozták az ő baráti társaságukat. 

Igazság szerint nem is színdarab volt ez, inkább egy szemtelenül rövid hakni, örökzöld slágerekkel és némi jókedvvel. Mikor lementek a színpadról, kicsit csalódott is voltam, mert egyébként jó volt a hangulat, de én többet vártam. Aztán visszatapsoltuk őket és az "Azért vannak a jóbarátokkal..." szépítettek (anyámékat meg is vették kilóra). A szeánsz utáni aláírós, fotózkodós kedves-közvetlen hangvétellel pedig nálam is pozitív irányba billent az este mérlege.



2 megjegyzés:

  1. Igazad van, ez egy hakni volt. Többre én nem is számítottam.De a találkozás az találkozás. Mondjuk olyan sem fekszik, mint az "Ördög"

    VálaszTörlés
  2. Véletlenül kitöröltem a folytatást. A fenti hozzászólást én írtam nem Judit. Az ördög esetében nagyon figyelni kell a párbeszédekre, a fordulatokra, ehhez koncentrálni kell. Viszont az előadás profi, a színészek baki nélkül koncentrálva adták le a darabot. Kellékek, jelmezek profik

    VálaszTörlés