2022. december 24., szombat

Boldogat, szépet mindenkinek!

Adventi időszakban hagyományosan képeslapot küldünk egymásnak. Bár egyre fogyó létszámban, de igen, még mindig hagyományos királyi postával. Idén úgy döntöttem, a gyerekek fotói helyett Mav kerül a lapra. A kölkök egyébként sem szeretnek fotózkodni, külön engedélyt kell kérnem minden ilyesmire. Mondjuk lehet, hogy Tom-tól is kellett volna...Ezzel a kis lappal kívánok mindenkinek nagyon boldog karácsonyt!



 És jöjjenek az adventi hangulatú scrap oldalak:

Jelmezes főpróbát tartottunk Nimivel:

Kicsit megkopott a mintája a pulcsimnak, így feltuningoltam glitteres ragasztóval:

Mikulás partis összefoglaló

Főszerepben még mindig a pulcsik:

Recept: bár idén nem csináltunk...

Karácsonyfa: a céges fát idén nem én díszítettem, de az első díszt én raktam rá :) 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése