2022. december 4., vasárnap

Főrénszarvasos mikulásváró party

Ígértem beszámolót tegnap* rénszarvas szánomon meg is hoztam. Ja, nem... én magam voltam a rénszarvas. Nem érted? Ne add fel, olvasd tovább, majdcsak kialakul.

Szóval, az év vége ennél a cégnél elég húzós. Az a hajtépős, csendesen idegösszeomlásos fajta. A szokásos mindenféle feladat mellett rám bízták a rajzpályázatot, a mikulásvárót, a csúnyapulcsis hetet, a mikulás és karácsonyi ajándék rendelést és kiosztást, a karácsonyi naaagyonnagy céges parti és a januári 1 hetes MDP tréning szervezését, előkészítését, lebonyolítását, referálást/helyzetjelentést. Hangsúlyozom, a szokásos feladatok mellett (ehheehhe, a héten 3 napos IATF audit is volt)

Na, miután így ventilláltam, jöhet is a bejegyzés rénszarvasos érdemi része. Idén a HR vezetőnk kitalálta, hogy legyen mikulásváró parti, mert ilyen még úgysem volt. Egy külsős céget bíztunk meg a konkrét lebonyolítással, így nekem csak az előkészítés, a résztvevők összeírása maradt (nem is értem, mit hisztiztem pár sorral fentebb). Szombat reggel meg is érkezett a FairPlay Event. Megérdemelnek egy kis reklámot, mert nagyon profik voltak. Berendezték az egész kantint, sőt a recepció előterét, és a két lenti kistárgyalót is. Volt arcfestés, kézműves kuckó, logikai asztal rengeteg normális, logikai, készségfejlesztő játékkal, egy kevés nagymozgásos játék, memóriafal, és egy hatalmas bébisarok. Hoztak külön díszletet és fotelt a mikibának, díszletet a bejárathoz, hangtechnikát és minden területre játékmestereket, arcfestős és kézműveskedős lányokat. Én meg előkészültem az adminisztrációval, nasival, mikuláscsomagokkal, nameg stílusos ruhával. Az arcfestős lányokhoz beültem egy sminkre is. Szerintem ez volt az első arcfestéses élményem, leszámítva a menyasszonyi sminkem :) 

10 órára vártuk a gyerekeket. Pont, mikor Csongornak és Nimródnak kezdődött az utolsó idei meccse. Szar ügy, mondaná George F. Walker. Szerencsére az egyik HR-es kolléganő, aki a kislányával egyébként is jött volna, beugrott 10:20-tól segíteni, én meg mehettem szurkolni. Meccs után rögtön visszasiettem, lőttem pár fotót a Nagyszakállúról (nem, Gandalf nem volt ott), és kiosztottam a rajzpályázatosok ajándékait. 


Szerintem jól sikerült a szervezés: a gyerekek örültek, a télapó nagyon profin és kedvesen ajándékozott, én cuki rénszarvas voltam.  


---------------------------------------------------------------------------

*aki nem hallgatta meg (miért nem????) annak most írom, hogy a Padödö Szép dal c. számában az kérdi a kórus: "mindenki heppi, hú de jó, mikor jön már a télapó?". A kérdésre a választ a tegnapi bejegyzés címében találtátok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése