2022. december 25., vasárnap

Színházban - újra hormonálisan

Tudtam, hogy tetszeni fog anyunak is, de abban nem voltam biztos, hogy velem kell ezt megnéznie. Fogalmam sincs, miért gondoltam ezt, mert mindketten nagyon jól szórakoztunk. A Menopauza nála is betalált én meg nyolcadjára is imádtam! (mondjuk ezzel a rendezéssel és ezzel a dalokkal nekem is csak a 2, szóval nem volt nagy előnyöm)

Írtam múltkor, hogy Janza Kata is beszáll a buliba Hernádi Judit váltótársaként. Gyorsan vettem is rá jegyet, de végül nem tudtam elmenni, Zsófi viszont beszámolt róla, úgyhogy alig vártam, hogy decemberben láthassam én is. Szinte végig őt figyeltem. Nagyon jól állt neki ez a szerep, nem volt annyira Rivotril-os, mint Hernádi szokott lenni, mondjuk a "dildós" számnál (upsz, de tényleg arról szól) nem is annyira volt meghökkentő és ütős a rendőrnőcis jelmezben, mint Hernádi szokott lenni. Cserébe viszont még kissé megfázva is bombajól énekelt és az a visszaemlékezős szám, aminél összenéztünk a múltkor Fannival, hogy kár volt lecserélni, na, az neki nem volt kihívás szerintem. 

Szőlőskei Tímea eszméletlen jól tolta, az "anya_bevadul" száma különösen tetszett, kicsit magaménak is éreztem :) 

Kicsit talán jobban össze is értek a gondolatok és a jelenetek a színpadon, bár még mindig azt éreztem, hogy néha csapong, elkezdenek egy gondolatmenetet, aztán hirtelen váltunk egy másik problémára. ("egyik mániából a másik depresszióba") De mindegyis, ezt lehet, hogy csak én érzem így a másik rendezés miatt.  

Egyébként az "anyukámmal telefonálok" szám végét vagy átírták, vagy máshogy éneklik, vagy én nem jól figyeltem a végét, de nekem most határozottan pozitív kicsengése lett, "köszönöm, hogy élek" refrénnel. Komolyan máshogy emlékszek rá, és így most sokkal jobban is tetszett.

Az év utolsó színházazása tehát szuper volt, alig várom, hogy jövőre újra megnézzem, már legalább 3 embernek megígértem, hogy elmegyünk együtt.  :) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése